ΒΕΑ CRM
CRM Εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων
Εξελιγμένη τεχνολογία, με την εφαρμογή που δίνει λύσεις.
Το Β.Ε.Α με κεντρικό στρατηγικό άξονα την ανάπτυξη μέσω της προόδου, διευρύνει τα εργαλεία εξυπηρέτησης, προσθέτοντας ένα εξελιγμένο σύστημα CRM (Customer Relationship Management) το οποίο στοχεύει στο να δίνει ακόμα περισσότερες λύσεις, πιο γρήγορα, πιο άμεσα, εξατομικευμένα, προσφέροντας άνεση, ταχύτητα, αποτέλεσμα.
Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας, είναι ένας πολύτιμος και θεσμικός σύμβουλος των μελών επαγγελματιών του, αλλά και πλήθους συνεργαζόμενων μερών. Επιλαμβάνεται των αιτημάτων τους, των νομικών πλεονεκτημάτων, της ανάπτυξής τους, προωθεί τις επιχειρήσεις, εκπαιδεύει το Ανθρώπινο Δυναμικό και το οδηγεί σε υψηλή εξειδίκευση.
Τα οφέλη από το νέο CRM (Customer Relationship Management), είναι πολλαπλά:
- διαχειρίζονται όλα τα αιτήματα άμεσα, χωρίς ταλαιπωρία και καθυστερήσεις
- μέλη και συνεργάτες του Β.Ε.Α λαμβάνουν απαντήσεις και λύσεις
- η επικοινωνία είναι απλή και πλήρως κατανοητή,
- γνωρίζουν όλοι πως έχουν έναν σύμβουλο συνεχώς δίπλα τους,
- οι υπηρεσίες είναι υψηλού επιπέδου και ποιότητας
- αρωγός της ανάπτυξης είναι η εγκυρότητα και η αξιοπιστία ενός κορυφαίου επιμελητηρίου
Μέσω της εφαρμογής, χρησιμοποιώντας προσωπικούς κωδικούς, κάθε μέλος του Β.Ε.Α., μπορεί να παρακολουθεί την επικοινωνία του, να ελέγχει την πορεία της, την ανταλλαγή πληροφοριών και να έχει συγκεντρωμένη όλη την αλληλεπίδραση στην καρτέλα του στο Μητρώο.
H εισαγωγή των δεδομένων γίνεται απλά και εύκολα:
- μέσω τηλεφωνικού κέντρου (+30210.36.80.700)
- μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@acsmi.gr)
- μέσω φόρμας στην ιστοσελίδα Β.Ε.Α (www.acsmi.gr)
- μέσω της σελίδας Β.Ε.Α στο Google Business
- μέσω φυσικού φακέλου, στη διεύθυνση, Ακαδημίας 18, Σύνταγμα 106 71.