Θέματα αγοράς

Θέματα αγοράς

Κατανάλωση καραντίνας με «αστερίσκους»

Σε συνήθειες που είχαν υιοθετήσει την περίοδο του πρώτου lockdown, την άνοιξη του 2020, επιστρέφουν οι καταναλωτές, με την ειδοποιό διαφορά ωστόσο ότι δεν προτίθενται να αυξήσουν τις δαπάνες σε βασικά είδη, τουναντίον η πλειονότητα αναμένεται να περιορίσει τα έξοδα παντοπωλείου. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα ευρήματα κυλιόμενης έρευνας που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), σε δείγμα 850 ατόμων την περίοδο 2 έως 3 Νοεμβρίου 2020, σε αντίθεση με την καραντίνα της άνοιξης οι αγοραστικές και καταναλωτικές συνήθειες δεν συνοδεύονται από αντίστοιχη αύξηση της δαπάνης για τα νοικοκυριά, είτε γιατί σε κάποια είδη η δαπάνη είναι ήδη επαρκώς υψηλή, είτε λόγω οικονομικών δυνατοτήτων.