You are currently viewing Θέματα αγοράς

Θέματα αγοράς

«Back to Black» για το εμπόριο

Δεν έπιασε τις προ πανδημίας επιδόσεις η φετινή Black Friday, με τις εκτιμήσεις του εμπορικού κόσμου να κάνουν λόγο για μείωση της τάξεως του 20% στον συνολικό τζίρο της αγοράς σε σχέση με το 2019. Ωστόσο, ο υπερεκπτωτικός «θεσμός» επιβεβαίωσε τη δυναμική του ψηφιακού καναλιού, καθώς τα ηλεκτρονικά καταστήματα «κράτησαν» το κοινό τους, δείχνοντας ότι η τάση για διαδικτυακές αγορές παγιώνεται.

Κάνοντας λόγο για «μετάλλαξη της φετινής Black Friday σε Phygital», ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς και του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κορκίδης, αναφέρει ότι «οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν πως ο τζίρος της φετινής εκπτωτικής περιόδου Black Friday – Cyber Monday θα ξεπεράσει τα 300 εκατ. ευρώ και τα 3 εκατ. πωλήσεις, αφού η αύξηση της φετινής κίνησης δικαιολογείται απόλυτα από τη λειτουργία του συνόλου του λιανικού εμπορίου.